Bestellingen kunnen door ons worden geweigerd of geannuleerd, zonder verhaal of recht op vergoeding.
Elke bestelling wordt door ons aangezien als een bindend contract. Nepbestellingen worden altijd onderzocht en gerechtelijk vervolgd.
Alle procedure en administratiekosten hiervoor worden verhaald op de besteller.
De klant is verplicht elke adreswijziging onmiddellijk en schriftelijk aan JJ-Line mee te delen.
Levertijd
Wij streven er naar uw bestelling, binnen 24 uur (bij "op voorraad" artikelen) en 2 weken (indien het product niet op voorraad is) na ontvangst van betaling, te bezorgen op het opgegeven adres.
De uiterlijke leveringstermijn bedraagt 30 dagen (indien artikelen niet voorradig zijn).
- Overschrijding van deze leveringstermijn geeft recht op annulering van de bestelling.
- Overschrijding van een leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding.
- Alle artikelen blijven tot volledige betaling van de verschuldigde aankoopsom eigendom van JJ-Line.
- Levering gebeurt zolang de voorraad strekt. Alle artikelen zijn normaal gesproken uit voorraad leverbaar.
- Indien een artikel uit uw bestelling tijdelijk niet voorradig is, wordt het pakket pas verzonden wanneer alle artikelen samen afgeleverd kunnen worden.
- Het kan echter altijd voorkomen dat een artikel definitief niet meer leverbaar is. In dat geval contacteren wij u en kan de bestelling gewijzigd of geannuleerd worden zonder bijkomende kosten.
Indien uw bestelling in voorraad is, wordt uw pakje verstuurd uiterlijk 2 dagen na ontvangst van uw betaling.
Wij bieden uw zending op naam en voor uw rekening aan bij de post d.m.v. de door u verstrekte gegevens, zoals deze vastgelegd worden bij de bestelling.
Bij afwezigheid en bij verzendingen via Taxipost 24u, zal de postbode u een bericht achterlaten.
U kunt er dan voor kiezen om de zending opnieuw te laten aanbieden op een door u opgegeven datum of kunt u ook kiezen op het pakket zelf af te halen bij het postkantoor.
- Wij verzekeren u ervan dat wij gebruikmaken van een 100 % discrete verpakking.
- Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor laattijdige of verloren leveringen waarvan de oorzaak niet bij ons ligt.
U dient hiervoor een klacht in te dienen bij uw postkantoor.
Opgelet! Wij verzenden NIET naar postbusadressen. Gelieve steeds een fysiek adres op te geven bij uw bestelling.
Belangrijk: wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele bijkomende douanekosten.
Al onze pakketten vertrekken als koopwaar en niet als geschenk en met vermelding van de volledige aankoopprijs.
Gelieve u bij twijfel over importkosten te informeren bij uw douanekantoor.